Product was successfully added to your shopping cart.
0item(s)

Vaša košarica je prazna

Brezplačna dostava

Ob nakupu nad 500 €

Ugodna ponudba

Garantirano najnižje cene

Kratek dobavni rok

Izdelke dostavimo v 2 do 4 tednih

Kako lahko pisarniški stol učinkuje na vaše telo?

Neko podjetje za pokojninsko varčevanje je v 60. letih prejšnjega stoletja oglaševalsko kampanjo osnovalo na zavedanju minljivosti, na latinskem momento mori. Reklama prikazuje tok življenja nekega fanta – vidimo ga pri 25-ih, ko ves brezskrben niti ne pomisli na pokojninsko zavarovanje; pri 35-ih se za stvar začne zanimati, vendar ostane na stranskem tiru; pri 45-ih ideja postane aktualna, vendar se vseeno še ne odloči za korak k realizaciji; in končno, vidimo ga pri 55-ih, zaskrbljenega, razočaranega, ker nikoli ni ukrepal, sedaj pa je prepozno.

Kako lahko pisarniški stol učinkuje na vaše telo?

 

Podobna zgodba se lahko odvije z našim pisarniškim stolom: pri 25-ih bi lahko brez posledic ves dan presedeli na peščeni vreči; pri 35-ih, po desetih letih sedenja na napačnem stolu, bi se lahko pojavila neznatna bolečina, vendar še nič zaskrbljujočega; pri 45-ih vas morda že spreleti misel, da bi bilo dobro zamenjati stari stol za novega; dokler pridete do 55-ih, pa je lahko že prepozno. Vsa leta sedenja na slabem stolu terjajo davek. Nešteto raziskav piše o tem, kako škodljivo je sedenje, ker pospešuje bolezni srca, sladkorno bolezen, težave s težo in telesno držo. Ti zdravstveni problemi so dolgoročni, zgodijo pa se postopoma in zato neopazno.

Kaj točno pa je problematično pri sedenju?

Sedenje na stolih nizke kakovosti telesu ne zagotavlja udobja in dovolj gibanja, zato lahko ostanete ujeti v isti drži ure in ure. Zaradi pomanjkanja gibanja se posledično mišice zakrčijo. To lahko preprečimo tako, da večkrat vstanemo izza pisalne mize in se sprehodimo (idealno bi bilo vsakih 10 minut, četudi le za 30 sekund). Če pa boste zraven vključili kakšno preprosto vajo (kot je kroženje z glavo in rameni, predklon, počep, poskok itd.), še toliko boljše.

Ker pa v praksi to ni vedno izvedljivo, se dolgoročno izplača vložiti v odličen ergonomsko zasnovan pisarniški stol, ki bo še leta skrbel za vas.

Ergonomski pisarniški stol

Proizvajalci stolov, ki se zavedajo pomena gibanja med sedenjem, so temu prilagodili oblikovanost stolov: namesto statičnih so dobra izbira vrtljivi stoli z gibljivim sedežem in naslonjalom, ki je ergonomsko oblikovano, da se prilagodi krivuljam hrbtenice in sili k pravilni drži. Prav stoli z gibljivim sedežem poskrbijo za aktivnost med sedenjem. Gibanje ohranja dober krvni pretok, sprošča mišice in preventivno deluje proti mravljinčastim nogam, mišičnim krčem in nepravilni drži, ki povzroča otrdele, utrujene vratne in ledvene mišice.

Nenazadnje, sedenje na ergonomskem stolu učinkuje na dobro počutje, kar deluje optimalno tudi na našo delovno produktivnost – udobno nameščeni lahko vso svojo energijo usmerimo v delo. Razlika med slabim in kvalitetnim stolom je bistvena. Ne bodimo kot 55-letnik iz oglasa, ki je odlašal z varčevanjem, dokler ga ni na koncu prehitel čas.

Sedenje

Kategorija: News